ASSALAMUALAIKUM.OSIPSIYO.KONICHIWA.HYE.:: WELCOME TO LAVENDER'S GARDEN. FROM HEART TO HEART..LET'S SPREAD THE UKHWAH!;) ::
Welcome to Lavender's Garden.. Let's spread the ukhwah! ;)Follow or Dashboard

13 February, 2009

Air Mataku Dan Palestin..

Assalamualaikum…
Salam intifadha buat insan2 yg sentiasa mendambakan keamanan.. salam perjuangan semerah darah para Syuhadak Agung.. Salam ukhwah untuk semua yg masih setia mengunjungi blog ini.. Jika kita rindukan keamanan, umat Islam di Palestin lbh mrindukannya..Jika kita dambakan tangisan kemenangan kpd sebuah perjuangan, mereka juga lbh mendambakannya.. Jika kita sayu & pilu apabila menatap wajah2 mereka yg telah gugur di jalan Islam, mereka di sana lbh lg merasakannya.. Manakan lg mengenangkan anak2 kecil, bayi2 comel, ayah, ibu, sahabat handai, ahli keluarga yg tercinta, & org2 tersayang yg telah pergi dulu menemui Sang Khalik.. Rejim Zionis laknatullah xakan berhenti utk mjatuhkan Islam di muka Bumi, sdgkan rakyat Palestin sudah kkeringan air mata utk ditangisi..Dan kita..??? Xkan kita hanya mampu melihat tanpa menyumbangkan apa2 utk saudara kita di Palestin..?? Selagi bernafas, selagi diberikan nikmat keamanan, selagi masih berkesempatan.. buatlah apa saja yg kita mampu demi mempertahankan Islam di ats muka bumi ini!! ingat.. ” Perjuangan seorang mukmin sejati tu xkan berhenti selagi kakinya tidak menginjak pintu Syurga..” Atas Nama Kemanusiaan, sma2 la kita renung & tenung bingkisan2 penuh tragis ni..Moga ada hati2 yg terbuka utk terus berjuang demi ISLAM!! Takbir..Allahu Akbar..


 



 









 

p/s: Gambar-gambar ini saya download dari emel yang dihantar oleh Sekretariat Aman Palestin sendiri.. Mungkin bagi anda, ia hanya sekeping gambar.. Tapi bg saya, ia bukan sekadar gambar, tetapi.. Air mata & darah rakyat Palestin!!
~ doaku sentiasa bersamamu Palestin~
:: anys azizan ::

No comments: